TENNIS ALS MIDDEL VOOR TRAINEN VAN EXECUTIEVE FUNCTIES
In samenwerking met SPORTJESLIM vzw kunnen kinderen met leerproblemen tennislessen volgen om hun executieve functies te trainen die nodig zijn om tot leren te komen in school. TENNIS wordt gebruikt als middel om executieve functies te trainen .
Je kan enkel aan deze lessen deelnemen als je eerst gescreend wordt door SPORTJESLIM vzw.

G-TENNIS

in de maanden april, mei , juni worden lessen georganiseerd in samenwerking met SPORTJESLIM vzw voor personen met autismespectrumstoornissen, chronische aandoeningen, psychische kwetsbaarheid. De tennislessen worden gecoacht door een pedagoog in samenwerking met een tennisleraar.
Neem kontakt op met onze pedagoog : Hilde janssens  : 0487454765 of mail naar sportjeslim@gmail.com

Tennislessen

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Leden die informatie over tennislessen willen kunnen mailen naar info@tennisclubdenekker.be

Het team

Voorzitter: Freddy De Clercq
Ondervoorzitter: Wim Van Assche